Lupa
ptah media Kurs Flash - Rysowanie i animacja

Kurs Flash - Rysowanie i animacja

kursy - graficzne
INFORMACJE
Kategoria: Graficzne
Producent: ptah media
Wymagania systemowe: Procesor: Intel/AMD 1 GHz, pamięć RAM: min. 1 GB, DVD-ROM, rozdzielczość ekranu: 1024x768, karta dźwiękowa i głośniki; MS Windows XP/Vista/7, Windows Media Player, przeglądarka internetowa.
Opakowanie: box DVD
Wersja językowa: polska
Kurs Flash - Rysowanie i animacja kursy - graficzne
Wysyłka w 24 godziny
wersja pudełkowa
cena:
34,90 PLN

Adobe® Flash® to doskonałe narzędzie do tworzenia interaktywnych elementów na strony internetowe, a także gier i prezentacji.

Oglądając poszczególne lekcje dowiesz się, jak tworzyć grafikę wektorową wykorzystywaną we Flashu i poznasz niezbędne narzędzia i techniki. Dowiesz się również, jak tworzyć animacje dowolnych elementów, jak modyfikować istniejące animacje za pomocą edytora ruchu, a także nauczysz się animować grafikę w przestrzeni 3D. Wśród poruszanych zagadnień znajdziesz również tematy dotyczące kinematyki odwrotnej, pracy z tekstem, dźwiękiem i obrazem, dogłębne omówienie symboli flashowych oraz metody pracy z kolorem i gradientami.

Kurs zawiera wiele informacji o możliwościach, przydatnych funkcjach oraz skrótach klawiszowych, co pozwoli na efektywnie korzystanie z programu w codziennej pracy. Na płycie z kursem zostały zamieszczone dokumenty, dzięki którym można wraz z lektorem wykonywać zadania prezentowane w lekcjach. Kurs oparty jest na polskiej wersji Flash® CS4 i jest przeznaczony dla początkujących użytkowników Flasha.

Kurs składa się z 52 filmów instruktażowych, których czas trwania wynosi łącznie prawie 6 godzin.

 

PRZYKŁADOWE FILMY:

 

SPIS TREŚCI:

1. Instalacja uaktualnień – Pobieranie i instalowanie uaktualnień do programu Flash. (01:43 min)

2. Pomoc do programu – Tu dowiesz się, gdzie uzyskać pomoc i wsparcie techniczne. (01:49 min)

3. Interfejs programu – Omawiamy dokładnie interfejs programu Flash. (05:01 min)

4. Stół montażowy – Stół montażowy jest miejscem, w którym tworzymy nasze grafiki i animacje. (04:13 min)

5. Importowanie elementów – Pokazujemy, jakie możliwości importu udostępnia Flash. (08:46 min)

6. Animacja na osi czasu – Oś czasu jest bardzo ważnym elementem interfejsu Flasha, który umożliwia intuicyjne tworzenie rozmaitych rodzajów animacji. (08:13 min)

7. Warstwy i klatki – Warstwy pozwalają na ułatwienie i lepsze zorganizowanie pracy. (09:42 min)

8. Modyfikacja animacji – Tutaj zapoznasz się z podstawowymi cechami animacji oraz sposobami ich modyfikacji. (03:40 min)

9. Tekst statyczny – Tekst statyczny to w rzeczywistości ozdobnik graficzny mający postać tekstu. (11:00 min)

10. Tekst dynamiczny – Chcąc mieć większe możliwości modyfikacji, musimy skorzystać z tekstu dynamicznego. Pozwala to między innymi na kontrolę tekstu z poziomu skryptu AS. (05:49 min)

11. Tekst wejściowy – Tekst wejściowy stosujemy tam, gdzie potrzebujemy informacji od użytkownika naszego programu. Zobacz, jak go używać. (05:38 min)

12. Text Layout Framework – Najnowszy framework tekstowy jest zintegrowany z Flashem CS5, ale możemy go wykorzystać również w wersji CS4. Oferuje on naprawdę potężne możliwości manipulacji tekstem. (07:03 min)

13. Praca z frameworkiem tekstowym – Tu przedstawiamy podstawowe możliwości pracy z najnowszym frameworkiem tekstowym. (06:39 min)

14. Podstawy rysowania – Podstawowe informacje dotyczące rysowania we Flashu. (08:25 min)

15. Tworzenie kształtów – Rysujemy i przekształcamy podstawowe kształty geometryczne. (08:30 min)

16. Tryby rysowania – Tu omawiamy obiekty rysunkowe i kształty pierwotne. (06:34 min)

17. Modyfikacja kształtów – Podstawy modyfikacji istniejących kształtów. (06:46 min)

18. Przekształcanie i wyrównywanie – Przekształcanie obiektów pozwala na łatwą zmianę ich wyglądu. Funkcje wyrównywania i rozmieszczania przyspieszają równomierne rozkładanie obiektów oraz ich równanie do zadanej linii. (10:36 min)

19. Obrysy – Sposoby tworzenia i modyfikacji interesujących obrysów. (05:35 min)

20. Kolory i gradienty – Podstawy pracy z kolorem we Flashu. (11:31 min)

21. Kuler – Kuler jest programem do tworzenia i wyszukiwania palet kolorystycznych i jest on ukryty wśród paneli Flasha. Zobacz, jak go używać i jakie daje nam możliwości. (03:39 min)

22. Linia i ołówek – Podstawy używania narzędzi do rysowania. (04:32 min)

23. Zmiana obrysu na kształt – Czasami zamiast rysować nowy kształt wygodniej jest narysować obrys, a następnie przekształcić go w kształt. Zobacz jak to zrobić. (01:13 min)

24. Narzędzie Pióro – Narzędzie Pióro służy do rysowania skomplikowanych kształtów wektorowych. Zobacz, jak go używać. (08:29 min)

25. Upraszczanie – Narysowane kształty można w prosty sposób wygładzać i upraszczać. Tu pokazujemy jak. (02:54 min)

26. Narzędzie Gwiazda-Wielokąt – Proste w obsłudze narzędzie do rysowania gwiazd i wielokątów. (01:35 min)

27. Pędzel i gumka – Pędzel i gumka we Flashu działają odmiennie niż w innych programach graficznych. Pokazujemy, jak ich poprawnie i efektywnie używać. (06:44 min)

28. Kopiowanie wypełnień – Raz zdefiniowane wypełnienia kształtów można w prosty sposób kopiować do innych kształtów. Zobacz, jak. (02:28 min)

29. Symbole – Symbole są jednym z najważniejszych pojęć we Flashu. Tu omawiamy ich cechy i zastosowania. (10:06 min)

30. Symbol typu Grafika – Dogłębnie omawiamy symbole typu Grafika. (10:13 min)

31. Narzędzie Rozpylacz – Narzędzie Rozpylacz pozwala na rozpylanie dowolnych kształtów, co pozwala otrzymywać ciekawe rezultaty. (02:28 min)

32. Narzędzie Zamalowywanie – Narzędzie Zamalowywanie to bardzo potężne narzędzie, którego obsługa niestety nie jest zbyt prosta. W tym filmie krok po kroku omawiamy wszystkie możliwości tego narzędzia. (07:34 min)

33. Symbol typu MovieClip – Symbol typu MovieClip jest najpopularniejszym i najwszechstronniejszym symbolem we Flashu. Tu omawiamy jego cechy i zastosowanie. (12:34 min)

34. Symbol typu Przycisk – Symbole tego typu służą do tworzenia interaktywnych przycisków. (07:14 min)

35. Pola aktywne – Pola aktywne w rzeczywistości są niewidocznymi przyciskami. Zobacz, jak je wykonać i wykorzystać. (03:45 min)

36. Animacja poklatkowa – Animacja tego typu znana jest z tradycyjnych technik animacji. Jej stosowanie we Flashu również jest możliwe. (12:49 min)

37. Animacja ruchu – Animacja ruchu pozwala traktować ruch danego obiektu jako jedną całość. Dzięki temu można ją łatwo modyfikować. (09:56 min)

38. Kontrola animacji ruchu – Animację ruchu można kontrolować na wiele sposobów. W tym filmie pokazujemy rzeczy najważniejsze. (06:04 min)

39. Edytor ruchu – Chcąc mieć pełną kontrolę nad przebiegiem animacji musimy skorzystać z potężnego narzędzia o nazwie Edytor ruchu. W tym filmie przedstawiamy podstawowe zasady pracy z tym narzędziem. (13:31 min)

40. Dynamika ruchu – Dynamika ruchu pozwala w prosty sposób ustawić miejsca przyspieszania i zwalniania animacji. Zobacz, jak to działa. (05:04 min)

41. Animacja kształtu – Animacja kształtu pozwala na zmianę jednego kształtu w drugi. Możemy też nieco wpływać na przebieg tej zamiany. (03:26 min)

42. Edycja wielu klatek – Edycja wielu klatek jest prostą techniką umożliwiającą kontrolę nad wieloma klatkami równocześnie. Zobacz, jakie daje to korzyści. (02:13 min)

43. Maskowanie warstwy – Czasami powstaje potrzeba animowania elementów tylko w ograniczonym obszarze. Do tego celu idealnie nadają się maski. (03:44 min)

44. Tworzenie kości – Kinematyka odwrotna posługuje się pojęciem kości i szkieletu, które ułatwiają tworzenie skomplikowanych połączeń miedzy obiektami oraz ich animowanie. Naucz się je wykorzystywać. (14:27 min)

45. Animowanie kształtu – Animowanie kształtu za pomocą kinematyki odwrotnej również jest możliwe i czasem bardzo ułatwia pracę. (03:25 min)

46. Obroty i translacja – Każdy element graficzny umieszczony we Flashu możemy poddać obrotom i przesunięciom w przestrzeni 3D. Obsługa 3D we Flashu nie jest doskonała, ale rozszerza znacząco możliwości tego programu. (08:08 min)

47. Obrót o 360 stopni – Niekiedy proste sprawy wydają się trudniejszedo zrobienia, niż być powinny. To jeden z takich przykładów - obrót karty w przestrzeni 3D o 360 stopni może przysporzyć nieco kłopotów. (01:45 min)

48. Tryby mieszania – Tryby mieszania pozwalają na uzyskiwanie efektów specjalnych poprzez mieszanie ze sobą w określony sposób dwóch elementów graficznych. Zobacz, jakie efekty da się tu uzyskać. (03:36 min)

49. Filtry – Filtry pozwalają w prosty sposób zmieniać wygląd elementów graficznych. Zobacz, jakie masz możliwości. (07:34 min)

50. Realistyczny cień – Przedstawiamy sposób rysowania realistycznie wyglądającego cienia. (04:19 min)

51. Praca z obrazkami – Praca z obrazkami rastrowymi we Flashu. (07:07 min)

52. Praca z dźwiękiem – Dźwięk we Flashu można wykorzystywać na wiele sposobów. W tym filmie przedstawiamy najważniejsze sposoby korzystania z dźwięków. (15:21 min)

Kliknij na gwiazdce, aby ocenić

******

Brak ocen

koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Aby dodać produkt do koszyka, kliknij przycisk "dodaj do koszyka".